• 0
    REPLIES
  • نکات مهم سفارش محتوا باکیفیت

    By 2930196742 Monday January 2022, 13:08 EST


    چرا استراتژی بازاریابی محتوا مهم است؟

    ایجاد یک استراتژی مناسب برای کسب و کار خاص و مخاطبان هدف شما این است که چگونه به برند خود وفادار بمانید و مواد بازاریابی را تا حد ممکن مؤثر کنید. مهم است که هر دارایی را برای ارزشی که به کل استراتژی می‌افزاید، ارزیابی کنید سپس در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید. یک استراتژی بازاریابی محتوای 360 درجه به مشتریان آموزش می دهد، مشتریان بالقوه را پرورش می دهد و فروش را می بندد. سئو چگونه در آن جا می شود؟

    از نظر عملی، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی محتوا یکی هستند.

    برای رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)، به محتوای ارگانیک با کیفیت بالا نیاز دارید. برای اینکه بدانید کدام کلمات کلیدی را در کپی خود هدف قرار دهید، به SEO نیاز دارید.

    سئو یکی از مؤلفه های اساسی بازاریابی محتوا است، زیرا اغلب محور همه استراتژی ها و کمپین ها است. سفارش محتوا هدفمند خود به شما این فرصت را می دهد که پیام های برند خود را برای مخاطبان مدرن به روز کنید، از رقبا برای کلمات کلیدی با ارزش بالاتر پیشی بگیرید و صفحات وب خود را با اولویت های نقشه سایت گوگل هماهنگ کنید.

    برای دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا، سئو اغلب بهترین تاکتیک برای شروع است.

    عوامل رتبه بندی

    در عمل سئو، فاکتورهای رتبه بندی خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به گفته گوگل، بیش از 200 معیار وجود دارد که موتور جستجو هنگام خزیدن و نمایه سازی صفحات وب شما، وزن می کند. بر اساس نحوه عملکرد سایت و محتوای شما در این ارزیابی ها، یک الگوریتم صفحات شما را در اختیار جستجوگران قرار می دهد.

    خرید بک لینک باکیفیت یکی از سیگنال‌های رتبه‌بندی قوی‌تر از سایرین هستند و گوگل اغلب وزن دقیق هر یک را نشان نمی‌دهد. آنچه ما می دانیم این است که عوامل اصلی عبارتند از:

    پیوندها محتوا. RankBrain. ترافیک مستقیم وب طراحی ریسپانسیو موبایل HTTPS. کلمات کلیدی متن لنگر. سیگنال های رفتار کاربر به زبان ساده، هر چیزی که در وب منتشر می کنید نیاز دارد: 1) ایجاد بک لینک های معتبر، 2) برای خوانندگان مفید باشد و 3) نرخ کلیک و زمان ماندگاری قوی داشته باشد.

    شما نمی توانید محتوا را بدون سئو انجام دهید، و نمی توانید سئو را بدون محتوا انجام دهید - آنها جدایی ناپذیر هستند.

    متحد کردن تیم های فروش و بازاریابی هدف ارزشمند هر شرکتی است، اما به ندرت به آن دست یافته است. با بازاریابی محتوا، تلاش‌های هر دو بخش به یک قیف وارد می‌شود و تراز مقیاس‌پذیر را مثل همیشه آسان می‌کند. برای مثال، تیم بازاریابی می‌تواند از بینش‌های به‌دست‌آمده از تماس‌های فروش و بازخورد مشتری استفاده کند، در حالی که بخش فروش می‌تواند با توزیع وثیقه بازاریابی، کاوش‌های خود را تکمیل کند. یک راه روشن برای نگاه کردن به مزایای بازاریابی محتوا این است که یک قدم به عقب برداریم: سازمان شما می خواهد به چه چیزی برسد؟ از آنجا، می توانید اهداف تجاری خود را به اهداف هاوین وب یکی از بهترین سایت های خدمات دیجیتال مارکتینگ است. و اقدامات بازاریابی محتوای خاص گره بزنید. اگر هدف شما بهبود کیفیت سرنخ باشد، یک کمپین هدفمند پرورش سرنخ ارزشمند خواهد بود. به طور مشابه، اگر هدف شما رهبری فکری است، سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی و تولید محتوای ارگانیک یک استراتژی حمله ارزشمند خواهد بود. اجرای کمپین های بازاریابی محتوا شما را قادر می سازد تا به هر هدفی که نیاز دارید، بدون هدر دادن منابع برای استراتژی های کوتاه مدت یا تبلیغات پرهزینه دست یابید.

No replies.